My biSgen

Bir başka WordPress.com weblogu

nev – mühürLü kadeRim – sükut-u hâyâL – zoR

leave a comment »

boomp3.com

böyle mi geçer bu rüya?
çok mu sevdin kederleri?
hangi günahın bedelisin?
sen mühürlü kaderim,
hep mi cefa gördüğüm reva?
yok mu sende hiç vefa?
mühürlü kaderim, ben gibi erir misin?
mühürlü kaderim, bir yol verir misin?
gün olur bu rüyadan ben de geçerim, o gün sen de bitersin.
eyvallah der, o şarabı ben de içerim, o gün sen de bitersin.
olmuyor ne yapsam olmuyor,
çok mu gördün hevesleri?
hasret senden yana,sevda senden yana
değişmedin kaderim.
hep mi hüsran bana,hep mi veda?
yok mu sende hiç deva?

Nevzat Doğansoy, (24 Aralık 1968)’de İstanbul‘da doğdu. Nev olarak da tanınan Türk müzisyendir. Müziğe ilk olarak mandolin çalarak başladı. İstanbul Üniversitesi İşletme bölümde okurken, 2. sınıfta bir elektro gitar aldı ve gitar eğitimi görmeye başladı. Üniversite hayatı boyunca müzikle içiçe yaşadı. Üniversiteden mezun olunca yüksek lisans için Finansı tercih etti. Daha sonra iş hayatına atıldı ama müzikten hiç kopmadı. 1995 yılında Hakan Özer, Kıvanç K. ve Tolga İnci’den oluşan Chantage’la Cool Bar’da müzik yaptı. 2000 yılında, Teoman‘ın daveti ile katıldığı Türkiye turnesinde, Ege ve Akdeniz bölgelerinde 100.000’e yakın kişinin kendi müziğine verdiği tepkiyi görme fırsatı buldu. Üç yıl süren özenli bir stüdyo çalışmasının ardından, tüm beste ve söz leri kendisine ait olan, Erkan Oğur, Göksel, Tuba Önal gibi isimlerin yer aldığı ilk albümü "Herşeye Rağmen" müzik marketlerde dinleyicilerle buluştu. 2004 Yılının Temmuz ayında müzik marketlere sunduğu "Sen Gibi" albümünde tıpkı ilk albümünde ki gibi tüm beste ve şarkı sözleri kendisine aittir. Üçüncü Albümü "Işığım ve Gölgem" 2007 yılında 28 Ağustosta müzik marketlerdeki yerini aldı, Pasaj Müzik etiketi ile dinleyicilere sunulan albümde yine tüm şarkıların söz ve besteleri Nev’e ait. Bu albümün ilk klibi ‘Sükut-u Hayal’ isimli parçaya çekildi.

nev resmi web sitesi

boomp3.com

ne başlayabildik doğru dürüst
ne de bitirebildik
ne vazgeçebildim bilirsin beni
ne de anlatabildim
ah bu aşk iflah etmez beni
onunsa umrumda değil biliyorum
zaman sen diyorlar çaresi
geç de nasıl geçersen
geç bildiğin gibi
ah şu gönlüm hiç kimseyi böyle sevmedi
hiç kimseye böylesine yenilmedi
ne yapsam ne söylesem de değişmedi ama
al dedim vur demedim ki
ayakta hislerim dilimde düğümler
söz geçmiyor ki kendime
mecalim yok anlat diyorsun ya
bende ki usul kıyameti
hani birisi daha çok sever ya bizimkisi o misal
meğer o vefasız çoktan gitmiş
gel de anlat kendine
gel de anlat ellere
ah şu gönlüm hiç kimseyi böyle sevmedi
hiç kimseye böylesine yenilmedi
ne yapsam ne söylesem de değişmedi ama
al dedim vur demedim ki
kırılmış gururum hiç aman vermiyor
ne söylese haklı işin aslı bende saklı.

boomp3.com

biliyorum duymak istediklerin bunlar değildi
o yüzden zafer saymıştım zamansız gidişini
öyle ya sen ondokuzunda koca bir kadındın
oysa ben seni tüm yalanlardan daha çok seviyordum
zor…
zor kadere emanet ettim seni
sen benim kördüğümüm
tutamadığım gözyaşım
zor…
zor bir daha, daha da güvenmek
bana düşen kabullenmek
zor da olsa dönüp gitmek
birgün gelir de bir an çokca zamanlardan sonra
geri dönüp baktığında bilmem anlar mısın
o senin bir anının benim ömrüm olduğunu
ne çok sevildiğini, artık çok geç olduğunu
zor…
zor kadere emanet ettim seni
sen benim kördüğümüm
tutamadığım gözyaşım
zor…
zor bir daha, daha da güvenmek
bana düşen kabullenmek
zor da olsa dönüp gitmek
zooooor… zor… zor..

zoR şarkısı notaLarı için buRaya tıkLayın ! buRadaysa akor, midi, mp3, tab, şarkı sözü vb eklentiler mevcut.

Written by My biSGen

25 Mart 2008 21:26

HERGUNEBIRSEDA kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

