My biSgen

Bir başka WordPress.com weblogu

mavi duvaR – haramiLer – ayhan yeneR !

leave a comment »

şaRkıyı hâLâ inatLa "mavi ısLık"Ları üfüRenLere ve yine inatLa "daLgaLarLa konuşanLara" ithaf ediyorum !

boomp3.com

duvarLarı maviye boyadım
maviyi çok seversin
penceremde menekşeLer diziLi
suLarken şarkı söyLersin
gRamafonda eski aLatuRka
hoşuna gider biLirim
o yaz evinin içinde
denize nazır
sabaha kadar bekLedim seni
birden daLgaLar dedi ki geLmeyeceksin
birden çıktım viraneden
koşa koşa indim kumsaLa
acı acı sövdüm sonra
yüzümü kırbaçLayan rüZgâra…

 

"HaramiLer"( <—-> ) grubunun bir şaRkısıdır. Şarkının söz ve müziği gRubun vokaListi ve bağLamacısı  "ayhan yeNeR" e aittir.

akoRLarı ben çıkarmadım. buRadan aKtardım. bu verdiğim Linkte gruba ait daha pek çok nota, şarkı akorları, tab ve midiLer de mevcut…

Written by My biSGen

24 Mart 2008 20:51

HERGUNEBIRSEDA kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

