My biSgen

Bir başka WordPress.com weblogu

Kimseye AnLatamadım – Bülent Ortaçgil-biRsen teZeR – eRkan OğuR

leave a comment »

son zamanLarda en çok dinLediğim şaRkı...
 
boomp3.com
sev beni
sar
beni
bir tek kötü sözün sarsar beni
bilinmez denizlerin kuytu koylarında
bul beni
bil beni
al beni
bu saçmasapanlıktan kurtar beni
uykusuz gecelerin gizli örtüsünden
çıkar beni
ben bunları kimseye anlatmadım
kendimle bile konuşmadım
ben bunları kimseye anlatmadım
bir tek sen duy diye, sen bil diye,
sen anla diye
sor beni
bul ben
sessiz şarkılarda çal beni
bulutlar ülkesinden kuru topraklara
indir beni
sez beni
yaz beni
karmakarışıklığımdan çöz beni
birikmiş tortuların kirlisularından
süz beni
ben bunları kimseye anlatmadım
kendimle bile konuşmadım
ben bunları kimseye anlatmadım
bir tek sen duy diye
sen bil diye
sen anla diye
sen anla diye...
BULENT ORTACGIL BIRSEN TEZER ERKAN OĞUR 

büLent oRTaçgiL (.....), biRsen tezeR( kendi bLoğu) ve eRkan oĞur biRaraya geLince
ortaya çıkan enfes müziKaLite...
 

 
 

Written by My biSGen

11 Mart 2008 20:55

HERGUNEBIRSEDA kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

