My biSgen

Bir başka WordPress.com weblogu

TED 80. YıL ULusLararası EĞitim Forumu

leave a comment »

80. Yıl Uluslararası Eğitim Forumu

Eğitim Hakkı ve Gelecek Perspektifleri

28 Ocak 2008

09:00 – 10:00

Açılış Konuşmaları

Selçuk Pehlivanoğlu, Türk Eğitim Derneği Genel Başkanı
Doç. Dr. Hüseyin Çelik, Milli Eğitim Bakanı
Köksal Toptan, Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı
Abdullah Gül, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı (Teşrif buyurmaları halinde)

10:00 – 11:30

Konuk Konuşmacı

Bill Hansen, ABD Eğitim Bakanlığı Eski Müsteşarı
Prof. Dr. Kim Shin-İl, Güney Kore Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Eğitim ve İnsan Kaynaklarını Geliştirme Bakanı

11.30-11.45

Kahve Arası

Birinci Oturum

11:45 – 13:00

Eğitimin İdeolojik Olarak Anlamı

Oturum Başkanı: Prof. Dr. Kenan GÜRSOY, Galatasaray Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı
Prof. Dr. Michael W. Apple, Wisconsin Üniversitesi
Prof. Dr. Ahmet İnam, Orta Doğu Teknik Üniversitesi

13:00 – 14:00

Yemek

İkinci Oturum

14:00 – 15:30

Küresel Değişimler ve Eğitim

Oturum Başkanı: Prof. Dr. Üstün Ergüder, İstanbul Politikalar Merkezi Direktörü
Prof. Dr. Mark Ginsburg, Pittsburgh Üniversitesi
Prof. Dr. Stephen Heyneman, Vanderbilt Peabody Koleji
Dr. Bahadır Kaleağası, AB ve UNICE Nezdinde TÜSİAD Temsilcisi
Dr. Cüneyt Ülsever, Hürriyet Gazetesi Köşe Yazarı

15:30 – 16:00

Kahve Arası

Üçüncü Oturum

16:00 – 19:00

Okulun Değişen Rol ve İşlevi

Oturum Başkanı: Prof. Dr. İpek Gürkaynak, Gürkaynak Yurttaşlık Enstitüsü Eş-Başkanı
Prof. Dr. Howard Gardner, Harvard Üniversitesi
Prof. Dr. Kamil Özerk, Oslo Üniversitesi
Dakmara Georgescu, UNESCO Uluslar arası Eğitim Dairesi, Direktör Yardımcısı

29 Ocak 2008

09:00 – 10:00

Açılış Konuşmaları

Zafer Çağlayan, Sanayi Bakanı
Rıfat Hisarcıklıoğlu, TOBB Başkanı

Birinci Oturum

10:00 – 11:30

Eğitimin Sürdürülebilir Ekonomik Kalkınma Üzerindeki Etkisi

Oturum Başkanı: Prof. Dr. Ali Doğramacı, Bilkent Üniversitesi Rektörü
Prof. Dr. Donald K. Adams, Pittsburgh Üniversitesi
Dr. Robin Horn, Dünya Bankası, İnsani Kalkınma Ağı Eğitim Müdürü
Prof. Dr. Muhittin Şimşek, YÖK Denetleme Kurulu Üyesi

11.30-11.45

Kahve Arası

İkinci Oturum

11:45 – 13:00

Giriş Sınavları: Eleme mi, Eğitim Hakkının Engellenmesi mi?

Oturum Başkanı: Selçuk Pehlivanoğlu, Türk Eğitim Derneği Genel Başkanı
Prof. Dr. İrfan Erdoğan, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanı
Prof. Dr. Chong Jae Lee, Güney Kore Eğitim Geliştirme Enstitüsü Eski Başkanı
Faruk Köprülü, ÖZDEBİR Yönetim Kurulu Başkanı

13:00 – 14:00

Yemek

Üçüncü Oturum

14:00 – 15:30

Eğitim Hakkı: Erişim ve Eşitlik

Oturum Başkanı: Prof. Dr. Tosun Terzioğlu, Sabancı Üniversitesi Rektörü
Prof. Dr. Tunçalp Özgen, Hacettepe Üniversitesi
Abbas Güçlü, Milliyet Gazetesi Eğitim Editörü ve Köşe Yazarı,
Prof. Dr. Rodolfo Meoño Soto, BM Eğitim Hakkı Özel Raportörü
Prof Dr. Giuseppe Fiori, İtalya Eğitim Bakanlığı, Okul Personel ve Planlama Genel Müdürü

15:30 – 16:00

Kahve Arası

Dördüncü Oturum

16:00 – 19:00

Gelecek için Perspektifler: Yaşam Boyu Öğrenme ve Herkes için Eğitim

Oturum Başkanı: Prof. Dr. Aybar Ertepınar,
Prof. Dr. Pavel Zgaga, Slovenya Milli Eğitim Eski Bakanı, Ljubljana Üniversitesi
Prof. Dr. Sabahattin Balcı, Ankara Üniversitesi, Çankırı Meslek Yüksekokulu Müdürü
Alev Alatlı, Yazar

30 Ocak 2008

09:00 – 10:00

Açılış Konuşmaları

Ali Babacan, Dışişleri Bakanı

Birinci Oturum

10:00 – 11:30

Türkiye İçin Farklı Gelecek Senaryoları: AB Sürecinin Bilgi Ekonomisi Açısından Yeniden Yorumlanması

Oturum Başkanı: Volkan Vural, Emekli Büyükelçi
Prof. Dr. Çağrı Erhan, Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezi Başkanı
Dr. Vittorio Campione, Camporlecchio Eğitim, Yönetim Kurulu Başkanı

11.30-11.45

Kahve Arası

İkinci Oturum

11:45 – 13:00

Eğitimde Toplumsal Sorumluluk ve Sivil Toplum Örgütlerinin Rolü

Oturum Başkanı: Zeynep Göğüş, Gazeteci – Yazar
Reza Hossaini, UNICEF Türkiye Temsilcisi
Dr. Alexandru Crisan, Eğitim Reform Merkezi 2000+ Başkanı
Turgut Bozkurt, Türk Eğitim Vakfı Genel Müdürü

13:00 – 14:00

Yemek ve Kapanış

 http://www.80yilegitimforumu.com/index.html

Katılım Bilgi Formu

Kayıt

Foruma http://www.80yilegitimforumu.com/ web sitesi üzerinden kayıt yaptırabilirsiniz. Kayıt için gerekli olan iletişim bilgileri yanı sıra konferans katılım ücreti olan 250 YTL veya 200 Euro’yu, Master ve Doktora öğrencileri icin katılım ücreti olan 150 YTL ve 100 Euro’yu kredi kartı veya Türk Eğitim Derneği Genel merkezi hesabına havale yapabilirsiniz. Kredi Kardı ile yapılan ödemelerde imza gerekli olacağından başvuru formunu yazdırıp doldurduktan sonra; 0312 418 53 02 nolu numaraya fakslamanız önerilir.Havale ile yapılacak ödemelerde ise formu doldurup e-mail ile (serdar.dinler@ted.org.tr) adresine yollayabilirsiniz. Ödeme Türk Eğitim Derneği hesabına ulaştığında adresinize Dernek Bağış Makbuzu posta ile gönderilecektir.

Written by My biSGen

22 Ocak 2008 19:48

duYuRu, eğitim, FaydaLi siTeLer kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

