My biSgen

Bir başka WordPress.com weblogu

KLasik gitaR LinkLeri…

leave a comment »

aslında niyetim Muriel Anderson ‘a ait bir yazı yazmaktı; şöyle notalı, görüntülü güzel doyurucu bir yazı… ancak biraz önce bi baktım dün biLdirgeç‘e gönderdiğim yazım yayınLanmış, ben de kararımı değiştirdim. biLdirgeç’deki yazımın Linkini vermeyi daha uygun buLdum. hazıR bu fırsatı deĞerLendiRip tüm yazıLarımın linkini de vereyim bari; sizi şöyLe aLayım…

bu arada eLvi’yi çok özLedim😦

koLum kanadım kıRıLdı sanki…

en deRin kayGıLarımLa…

Bir Cevap Yazın

